Posted in ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ

Հասարակագիտական ստուգատես հանդիպում Ապրես Զոհրաբյանի հետ

Հասարակագիտական ստուգատես 2024-ի շրջանակներում ս․թ․ մարտի 11-ին Հետազոտական վարժարանի ընթերցարանում տեղի ունեցավ հանդիպում “Բնատաճար” կազմակերպության հիմնադիր-ղեկավար Ապրես Զոհրաբյանի հետ։

Հանդիպմանը մասնակցում էին Հետազոտական վարժարանի, Քոլեջի զբոսավարական խմբի սովորողներ ու դասավանդողներ։ Ապրես Զոհրաբյանը ներկայացրեց Իրանի Իսլամական հանրապետություն կատարած իր կրթական ճամփորդությունը և պատասխանեց բազմաթիվ հարցերի։

Հանդիպման վերաբերյալ լուսաբանումներ

Լուսանկարները Լիլիթ Յախինյանի

Ապրես Զոհրաբյան

Կարինե Դադոյան

Author:

Ծնվել եմ Երևանում, ավարտել եմ ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետը։ Պատմաբան եմ, դասավանդել եմ Ա․ Շիրակացի ճեմարանում, Երևանի հումանիտար վարժարանում, ՍԻԱՍ անվտանգության միջազգային հատուկ ակադեմիայում։ Ուսանել եմ ՀՀ ԳԱԱ պատմության ինստիտուտի ասպիրանտուրայում, ՌԴ-ում, ԱՄՆ-ում, Գերմանիայում, Եգիպտոսում։ Սիրում եմ սովորել․․․

Leave a comment