Posted in ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ, Uncategorized

Հասարակագիտական ստուգատես 2024 Բաց պարապմունք՝ վարում է 11-րդ դասարանի սովորող Աշոտ Խաչատրյանը

Հասարակագիտական ստուգատես 2024-ի շրջանակներում ս․թ․ ապրիլի 3-ին ժամը 13․00-ին Հետազոտական վարժարանի ընթերցասրահում տեղի կունենա 11-րդ դասարանի պատմության ընտրությամբ դասընթացի բաց պարապմունք։ Պարապմունքը վարում է 11-րդ դասարանի սովորող Աշոտ Խաչատրյանը։

Օր՝ ապրիլի 3

Ժամ՝ 13․00-14․20․ Հետազոտական վարժարանի ընթերցասրահ

Հանդիպման թեման՝ Ուինստոն Չերչիլը 20-րդ դարի խոշորագույն քաղաքական գործիչ։

Մասնակիցներ՝ Հետազոտական վարժարանի պատմության ընտրությամբ խմբերի սովորողներ, այլ ցանկացողներ։

Ուսումնասիրության նյութեր

Ուինստոն Չերչիլն ամենաազդեցիկ բրիտանացին

Ուինստոն Չերչիլ տեսանյութ

Չերչիլ՝ ինքնակենսագրություն

Չերչիլն ու հայերը

Մասնակիցներ՝ 10-րդ, 11-րդ դասարանի պատմության ընտրությամբ դասընթացի խմբերի սովորողներ, դասավանդողներ, այլ ցանկացողներ

Դավիթ Մուրադյանի լուսաբանումը

Author:

Ծնվել եմ Երևանում, ավարտել եմ ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետը։ Պատմաբան եմ, դասավանդել եմ Ա․ Շիրակացի ճեմարանում, Երևանի հումանիտար վարժարանում, ՍԻԱՍ անվտանգության միջազգային հատուկ ակադեմիայում։ Ուսանել եմ ՀՀ ԳԱԱ պատմության ինստիտուտի ասպիրանտուրայում, ՌԴ-ում, ԱՄՆ-ում, Գերմանիայում, Եգիպտոսում։ Սիրում եմ սովորել․․․

Leave a comment