Posted in ԱՄՓՈՓՈՒՄ, ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ

Հաշվետվություն

ԴԵԿՏԵՄԲԵՐ

2022թ․ դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում իրականացրել եմ աշխատակարգով նախատեսված գործողությունները Կրթահամալիրի Ավագ դպրոցում

Շարունակվել է սովորողների հետազոտական աշխատանքների ղեկավարումը։

Մասնակցել եմ, ինչպես նաև կազմակերպել Ավագ դպրոցի իմ դասարանների սովորողների մասնակցությունը հասարակագիտական մասնախմբի կազմակերպած միջոցառումներին։

Կազմակերպել եմ իմ դասավանդած դասարանների սովորողների մասնակցությունը հրավիրյալ մասնագետների հետ հանդիպումներին։

Մենթորական աշխատանքի շրջանակներում աշխատել եմ իմ մենթոր Աշոտ Տիգրանյանի հետ։ Դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում նրա կողմից շարունակվել են դասալսումները իմ դասավանդած դասարաններում և քննարկումներ են տեղի ունեցել մանկավարժական մեթոդական այլընտրանքային մեթոդների վերաբերյալ։

Մենթորական աշխատանքի շրջանակներում իրականացվեցին աշխատանքներ <<Ամբողջատիրություն>> համագործակցային նախագծի ուղղությամբ։

Դեկտեմբերի 14-ին տրվեց <<Ամբողջատիրություն>> համագործակցային նախագծի նախագծի մեկնարկը։

Մենթորական աշխատանքի շրջանակներում քննարկվել է ուսումնական երկրորդ շրջանի բովանդակությունը և փոխանցվել է համապատասխան փորձը։

Շարունակվել է աշխատանքը էլեկտրոնային մատյաններում՝ գնահատում կրեդիտային համակարգով։