Posted in ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ

Մանկավարժական ձմեռային ճամբար․դեկտեմբերի 26-30

Մանկավարժության կենտրոնի աշխատակարգ
Ավագ դպրոցի աշխատակարգ

Մանկավարժության կենտրոնի աշխատակարգ

Հասարակագիտական մասնախմբի աշխատակարգ՝

Դեկտեմբերի 26, ժամը՝ 13։40-14։30, 2․4 կաբինետ
Օրակարգում՝

Դեկտեմբերի 27, ժամը՝ 13։40-14։30, 2․4 կաբինետ
Օրակարգում՝

Դեկտեմբերի 28, ժամը՝ 13։40-14։30, 2․4 կաբինետ
Օրակարգում՝

Դեկտեմբերի 29-30, հունվարի 3-5․հեռավար աշխատանք
Աշխատակարգ

  • Ուսումնական երկրորդ շրջանի նախագծերի, աշխատակարգի լրամշակում․

Author:

Ծնվել եմ Երևանում, ավարտել եմ ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետը։ Պատմաբան եմ, դասավանդել եմ Ա․ Շիրակացի ճեմարանում, Երևանի հումանիտար վարժարանում, ՍԻԱՍ անվտանգության միջազգային հատուկ ակադեմիայում։ Ուսանել եմ ՀՀ ԳԱԱ պատմության ինստիտուտի ասպիրանտուրայում, ՌԴ-ում, ԱՄՆ-ում, Գերմանիայում, Եգիպտոսում։ Սիրում եմ սովորել․․․

Leave a comment